HTML

EGÉSZSÉG / SZÉPSÉG / MUNKA

EGÉSZSÉG / SZÉPSÉG / MUNKA

Facebook oldalunk!

Címkék

Címkefelhő

Nevek

2012.02.08. 10:07 egészség/szépség/munka

NEVEK

Bánfi Kata témája a csajos csoport részére

 

 A nevünket szüleinktől kapjuk. Mennyire van hatással a név az életünkre? Vajon mennyire játszanak szerepet emberek megítélésében a nevek? Máshogy ítélünk meg egy olyan embert, akinek a neve ugyan az, mint azé, aki sérelmet okozott nekünk? Vannak preferált nevek? 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Én kislány korom óta tudtam, hogy Péter lesz a fiam. A nagybátyám, az unokabátyám, egy pasim, és az unokaöcsém is Péter. Mindig úgy tekintettem rájuk, mint a kősziklákra, ami a nevük jelentése. Tudtam, hogy ilyen határozott férfinak akarom a fiam is. Mégis az életemben a meghatározó szerepet az Attilák játszották. Egészen pontosan 8, az az nyolc Attila volt. Ebből 6-tal jártam. Az egyikkel 10 évig voltunk együtt és a mai napig is mellettem van, segít. A 3-as számú Attilám a gyermekem apja. Igaz, mikor megismertem még nem gondoltam, hogy az lesz. De ez már mellék szál. És amikor vártam Attilát, az apja kijelentette, hogy Péter nem lehet. Ellent mondást nem tűrve szinte. Holott a legjobb barátja Péter. És a gyerek megérezte, hogy Ő nem lehet Péter. Ezért belülről már sugallta nekem, hogy márpedig Ő Attila lesz. Mikor vittek császárra, megkérdezték, hogy mi lesz a gyerek neve? Mondtam, hogy fogalmam sincs. Eredetileg Péter Attilának készült, de mostanra már nem tudom mi legyen. Ezért lett Zoltán Péter. Az inkubátornál állva, megkérdeztem, hogy ez kinek a gyereke? Mert elírták a nevét. Zoltán volt az orvosom, aki császározott. És másnap végre már Attila Péterként kaptam vissza. Számomra mindig is kevesek volta az Attilák. Péterek, Gáborok. És nem szeretem az Ildikókat. 
Befolyásol -e minket a baráti kapcsolataink kialakításában a név? A név tényleg kötelez?

Szólj hozzá!

Címkék: csajok lányok nevek

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszseg-szepseg-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr434077887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása